[vc_row row_type=”row” type=”full_width” icon_pack=”font_awesome” content_menu_fe_icon=”arrow_back” text_align=”left”][vc_column][vc_column_text]
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Vi vet vilka vi är och vad vi står för. Men hur får vi andra att hålla med – hur bygger man upp sitt personliga varumärke? IHM PEOPLE tog kontakt med varumärkesstrategen Lena Linn för att få några handfasta tips.
[/vc_column_text][vc_separator type=”transparent” position=”center” up=”20″ down=”0″][blockquote text=”Det allra viktigaste? Det är att du är konsekvent. Att du står för vem du är, och håller fast vid det. Att bara bli sedd det räcker inte.” show_quote_icon=”yes” text_color=”#a7a6a6″][vc_separator type=”transparent” position=”center” up=”20″ down=”0″][vc_column_text]Det säger Lena Linn, mångårig föreläsare när det gäller varumärkesbyggande med en gedigen bakgrund i företagslivet. Text och foto: Thomas Drakenfors.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]